Donderdag 18 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Donderdag 18 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Donderdag 18 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

21 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Donderdag 18 augustus

Ik ben met Alyssa naar het winkelcentrum geweest, wat betekende dat ik kennismaakte met Tim Horton’s. De meeste mensen in Sudbury zijn veslaafd aan koffiespul van Tim Horton’s, die je dus overal in de stad vindt. Vaak dient deze coffeshop ook als ontoetingsplek waar mensen afspreken elkaar te zie. Verder heb ik geld gewisseld bij de bank en heb ik rondgesnuffeld in een enorme boekenwinkel, erg interessant, ik had nog nooit zoveel boeken in een keer gezien. ik had echt een tof boek gezien over keith haring, maar toch maar niet gekocht.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 242
Totaal aantal bezoekers 59767

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: