Vrijdag 4 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Vrijdag 4 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4 november

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

04 November 2005 | Canada, Ottawa

Vrijdag 4 november

Zoals elke dag begon ik de dag met biologie. Eerst begonnen we wat te praten over erfelijkheid, want daar gaat het nieuwe hoofdstuk over (klinkt bekend? klopt, hebben we vorig jaar gedaan). Over linkshandigheid enzo (alleen ik en de lerares bleken linkshandig te zijn) en dat je dan meer kans hebt op borstkanker enzo. En dat magnertons ontworpen zijn voor rechtshandigen. Je maakt de deur open met je linkerhand. Vervolgens pak je de hete stuff met rechts en knoei je het alle kanten op. Volgens mrs. Donato. hahah

Dus het klassegesprek ging van erfelijkheid over naar magnetrons. Toen werd er een tv bijgehaald en een video over magnetrons, die we gingen kijken. Het ging over twee zesdeklassers die voor scheikunde dingen in een magnetron deden zoals wierookstokjes en CD's.

Daarna zei mevrouw Donato van: 'Waar hadden we het ook alweer over? O ja, erfelijkheid. Jullie houden wel van off-topic, of niet? Of eigenlijk ben ik zelf snel afgeleid, jullie proberen meestal op het onderwerp te blijven...' Maar toen had ze geen zin om over erfelijkheid te praten dus kregen we ons proefwerk van gisteren terug. Ole voor de stagaire die het in een dag had nagekeken. Ik had 100% maar dat moest eigenlijk ook, want het was allemaal uit klas 2 enzo =D.

Toen had ik een tussenuur en omdat ik voor en tijdens bio al best wat nederlandse biologieopgaven had gemaakt, gunde ik mezelf ff vrij. Sara had ook tussenuur dus hebben we een beetje gekletst totdat de pauze begon.
De rest van de dag was een beetje saai, maar daarna was het weekend, wat altijd fijn is natuurlijk =).

  • 05 November 2005 - 18:18

    Margot:

    wow, ik vind 't wel goed hoor, 100% .. van klas 2... :P
    Ik zou 't echt niet meer weten (A) :D

    weekend!! :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 59835

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: