Maandag 31 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Maandag 31 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Maandag 31 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

01 November 2005 | Canada, Ottawa

Maandag 31 oktober

Een aantal mensen was vandaag verkleed naar school gekomen. Heb er zelf ook even over nagedacht, maar met een presentatie waarbij je dingen moet voordoen met betrekking tot je knie... Liever niet.

De biologielerares had een bijenpak aan, het was briljant, echt een hahahahahahah geval ;). En we gingen naar uiencellen kijken onder een microscoop. Klinkt bekend? klopt, hebben we in de eerste gedaan... =) Dus dat was ook geen probleem. Alleen voor het tekenen was een beetje weinig tijd, dus gaan we morgen verder.

En toen anatomie. Ik moest dus presenteren, maar een paar seconden voor ik moest beginnen met praten, ging het brandalarm maar weer eens af... Dus hebben we eerst met zijn allen een kwartiertje in de kou gestaan voor ik kon beginnen. Maar het ging best goed. Vond de leraar althans dus ben wel tevreden.

Toen hadden we rechten en we gingen een paar vragen maken en een aantekening over 'double jeopardy' was een beetje saai eigenlijk, en Wilder was niet meer verkleed als M&M zoals bij biologie. In mijn tussenuur heb ik wat warms te drinken gehaald bij Tim Hortons zodat ik lekker warm aan mn nederlandse bio kon werken =P.

Maargoed nu komt het natuurlijk, want 's avonds gingen we op pad, trick or treating =D. Ik was verkleed als japannertje =P in een kimono, Alyssa was een J-rock ster, Catherine ging gedurende de avond van fee naar dominatrix hahah en Nathalie was een ruimtewezen, Hailin een mexicaan, Jean een heks en Miriam een duivel. Zij kwamen allemaal hier verzamelen. Erica, die niet op Lockerby zit maar die ik eerder op het standje bij het meer had ontmoet kwam ook en zij was verkleed als Frans dienstmeisje.

Toen gingen we naar buiten en zodra we buiten waren werden Alyssa en Erica en Jean een beetje dol en ze stormden met razende vaart van huis naar huis. Ik deed het met Catherine, Nathalie, Hailin en Miriam wat rustiger aan. We belden steeds bij huizen aan en riepen 'trick or treat!'.

Eerst voelde het heel raar om dat te doen en vervolgens snoep of chips te krijgen maar ach, gewoon lekker meedoen en lol hebben ;). Ondertussen werd er veel gekletst en heel veel gelachen =D. Toen onze kussenslopen, waarin al het spul gedropt werd, een beetje erg zwaar werden en we een beetje moe en koud waren, zijn we weer naar het huis gelopen.

Daar hebben we nog wat gekletst, en we vonden Jean op de bank, tv kijkend. Alyssa en Erica hadden hun buit gedropt en waren verder gaan struinen op zoek naar nog meer snoep hahah. Ik heb nog wat meer foto's gemaakt en het was alweer redelijk laat dus ging ik maar ff mn pyjama aandoen enzo.

Toen ik later weer beneden kwam waren daar alleen nog Alyssa en Catherine. Dus nog maar even gekletst en toen Cat ook wegging ben ik fijn gaan slapen.

Halloween was een hele leuke ervaring!!! =D

  • 01 November 2005 - 15:44

    Sasja:

    Haha cool :D Hoe was je presentatie gegaan?

  • 01 November 2005 - 16:58

    Margot:

    wat houdt Trick or treating in? (A)

    Uiencellen, haha. :)

  • 01 November 2005 - 19:58

    Merel:

    Langs de deuren gaan en 'trick or treat!' roepen denk ik? En dan krijg je snoep..

  • 01 November 2005 - 19:59

    Merel:

    trouwens, een bijenpak, ik stel het me echt heel raar voor :P

  • 01 November 2005 - 21:09

    Bente:

    het was ook heel raar, maar wel heel grappig =D.
    Die lerares is zowieso wel grappig (en met veel off-topic verhalen ;))

    maar hier is de rest van het verhaal =)

    en meld ff of je merel v of merel b bent... (A)

  • 02 November 2005 - 06:30

    Merel V:

    die andere merels was merel b (a) marre egt heel cool dat halloween!!! bij ons was het enige halloween-achtige dat jorine halloween-oorbellen (zwarte pompoentjes met vleugels hahaha) in had :P

  • 02 November 2005 - 15:46

    Lieke:

    is die Nick een lekkerding??! =D en heb je mijn brief al???
    kusje

  • 02 November 2005 - 17:43

    Sasja:

    Wow klinkt echt heel gaaf :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 60071

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: