Zondag 30 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 30 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zondag 30 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

31 Oktober 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 30 oktober

Even een lekker rustig weekend dit keer. Vandaag heb ik eerst even een experiment uitgetypt van biologie. Dingen test voor bepaalde voedingsstoffen. Komt het je bekend voor? Klopt, hebben we in de eerste of tweede gedaan. Dus dat was geen probleem.

Daarna anatomie nog even doorgenomen tot ik alle vier de ziektes van de knie zowaar uit mijn hoofd kende (beschrijving, oorzaak, symptomen, behandeling). Dus dat probleem was ook minder.

En toen gingen alyssa en ik een gezicht uit een pompoen snijden =). Das best moielijk maar het was heel leuk. Maar eerst moest ie natuurlijk leeg.. Dus schepten we met onze handen (voelt heel apart) alle pitten en slijmerige stuff eruit. De pitten ging Nick roosteren, want die kun je dus opeten.

Okee de pitten waren niet zo heel geweldig, maar ze gingen en het idee is leuk hahah. En de pompoen is heel blij geworden. We wisten wel dat ie eigenlijk scary hoort maar we vonden happy even een beter idee (A).

• 01 November 2005 - 15:43

Sasja:

Haha cool :D
    Jullie hebben tenminste echt wat aan Halloween gedaan!

• 01 November 2005 - 16:57

Margot:

tof! :)
    Hier liepen ook wel van die kindjes..
    Maar dat is wel gaaf! :D
    pompoensnijden, tof! :D

• 01 November 2005 - 19:54

Merel:

ik heb helemaal geen kindjes gezien..
    er is trouwens een ex-advocaat doodgeschoten, op halloween, zegt zo'n vrouw op de radio: 'dat waren zeker buitenlanders, die halloween niet kennen!' :S
    maargoed.. :P
    Pompoensnijden klinkt idd tof :D is daar wel makkelijk doorheen te komen eigenlijk?