Vrijdag 28 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Vrijdag 28 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 28 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

28 Oktober 2005 | Canada, Ottawa

Vrijdag 28 oktober

Vanmorgen werd iedereen over de intercom uitgebreid bedankt die mee had gedaan met de cancer drive o.a. door het schoolhoofd. Onze doelstelling was gehaald: er was ongeveer 27.000 dollar opgehaald. Jippi =D

Toen had ik een tussenuur van bio, wat uitviel. Heb de tijd nuttig besteed door een lab af te maken met Amanda (met wie ik alle biologie projecten doe). En daarna was er nog ff tijd om wat biologie in het Nederlands te doen.

Daarna had ik rechten, maar dat viel ook uit, dus kon ik weer naar de cafetaria... We hadden wat werk opgekregen, wat ik meteen maar gemaakt heb, weer gevolgd door wat Dutch bio. Ondertussen wat gekletst met Laura, die in mijn biologieklas en in mijn rechten klas zit.

In de pauze bleek dat het mr. Bourget inderdaad gelukt was om het formulier in een dag in te vullen. Is dat ook weer klaar. Na de pauze had ik het tussenuur dat in mijn rooster zit. Had intussen dus nog niet eens les gehad... Dus heb weer wat bio gedaan, hoewel het nog niet ontzettend opschiet met dat vak, en ff wat geslapen hahah.

Daarna had ik anatomie, waar een drietal erg grappige jongens (de jongens van het footballteam, die geen van allen de anatomie termen juist uit konden spreken) hun kniegewricht presenteerden. Wat ik dus maandag (halloween) mag doen met Evan en Harneet. Ben benieuwd.

Na school was ik heel moe dus heb ik niet zoveel gedaan, beetje gemaild en uitgerust =D

  • 01 November 2005 - 15:42

    Sasja:

    Wow! 27.000! Hebben jullie goed gedaan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 59980

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: