Zondag 28 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 28 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zondag 28 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

28 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 28 augustus

Ik ben net met Alyssa en Nathalie naar de kerk geweest. Het was een servische kerk (oost-europese orthodoxe christenen), ik wilde wel eens een dienst van een andere religie meemaken. Wat er in dit geval op neer kwam dat ik een boek aangereikt kreeg waaruit we met zijn allen anderhalf uur lang liederen zongen in een taal die ik waarschijnlijk verkeerd uitspreek en waar ik geen woord van begrijp... Gelukkig was de tekst niet alleen in Russische letters =). Maar het was wel interessant om een keer te zien, de priester had een heel tof kleed aan en de mensen waren heel vriendelijk.

Na de dienst kregen we een lift aangeboden van Nathalie's moeder. Eigenlijk wilde ze ook ijs met ons gaan eten bij een tentje dat ze kende en waar ze (dat bleek) hele verhalen over kon vertellen. Maar aangezien het pas 12 uur was leek ons dat niet zo'n goed idee, dus heeft ze ons gewoon thuis afgezet =).

Terry heeft net gezorgd dat ik internet heb op de computer op mijn kamer, het werkt dus ik ben zeer gelukkig =D

  • 30 Augustus 2005 - 21:12

    Nono:

    haha hoezo niet alleen russisch :P
    zijn er daar zoveel russen ? :D

  • 31 Augustus 2005 - 00:19

    Bente:

    nee eentje maar geloof ik (die deed de geloofsbelijdenis in het russisch) maar het servisch is in russische letter als ik me niet heb vergist :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 59776

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: