Donderdag 15 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Donderdag 15 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Donderdag 15 september

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

16 September 2005 | Canada, Ottawa

Donderdag 15 september

Nou die twee toetsen heb ik in elk geval overleefd, ik geloof dat het zelfs wel ok ging. Voor law heb ik inmiddels als een paar cijfers terug, van huiswerk opdrachten etc. de jongen achter me zei bij alles wat we terugkregen waar hij hoger had 'hahah, I've beat you!' en ik dacht 'duh, jij kan engels' hahah maar ik kreeg ook opdrachten terug waar ik hoger had 'hahah, beat him' ;) , en mijn gemiddelde tot nu toe valt rond de 9,nog iets dus tot nu toe gaat dat zeer goed, ben benieuwd hoe ik de test heb gedaan. Die van anatomie ook, beide waren 3 kantjes lang...

Maar dat is voor later, ik ben allang blij dat ik maar een vak huiswerk had, waarmee ik lekker snel klaar was :D Dus ik heb het even relaxt. Er komen zometeen kennissen eten (dezelfde waarbij we in de bed&breakfast sliepen toen we naar Toronto gingen), ze zijn op doorreis naar Saskatchewan.

Morgen de laatste dag school voor het weekend, ben wel aan weekend toe intussen (A)

  • 16 September 2005 - 20:26

    Sasja:

    Pfff.. doe je goed!

  • 18 September 2005 - 13:09

    Rutchanna:

    hoihoi
    ja ik heb alles ff bijgelezen is wel handig zo'n dagboek :! dat doe je goed met school! heb je mijn smsje nog gekregen? mijn computer doet het btw weer (yes!) alleen het beeldscherm vindt het soms nodig om zwart te worden :s, maarjah ik stuur wel gewoon wat naar je mail en lees af en toe eens wat bij ;)nu ik weet dat je een site hebt :p dankzij merel v :p dankje he merel :p
    gister was er een schoolfeest in de inferno :p was erg gezellig! en alle verhalen van zomertoer hoor je nog wel ;) sail was iig super tof! moet je over 5 jaar ofzo ook maar mee gaan! (het is nl om de 5 jaar) en q2 stuur ik je wel per mail... ik hoop dat je nog een super toffe tijd daar zult hebben... ik ben nou al jaloers :p
    tot later!
    xxx
    Rutchanna

  • 18 September 2005 - 14:23

    Bente:

    ik vrees dat ik geen smsjes kan ontvangen, kan mn mobliel niet opladen door de handige stopcontacten hier... maar mailen is ook leuk toch?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 59766

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: