Vrijdag 21 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Vrijdag 21 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

22 Oktober 2005 | Canada, Ottawa

Vrijdag 21 oktober

Ik besloot op mijn vrije dag (hoera voor leeraarstudiedag =)) eens even fijn cadeautjes te gaan shoppen (ik was al een week op zoek naar een zo'n ding) in het winkelcentrum.

Ik vroeg Alyssa of ze mee wilde, maar die had plannen met een vriedin, die een beetje vreemd aan het doen was, dus ze wachtte liever ff af.

In het winkelcentrum kwam ik al vrij snel Catherine en Miriam tegen, die een winkel wisten waar ze het lang gezochte object hadden. Mooi. De rest van de dingen die ik min of meer nodig had ben ik vergeten te kopen, aangezien Cat en Miriam me besloten te 'kidnappen', en dus gingen we naar Cat's huis.

Haar moeder had brownies gemaakt en die mochten we proeven, was heel lekker. Daarna hebben Miriam en Cat laten zien wat ze allemaal bij elkaar geshopt hadden voor ze mij tegenkwamen. Nog even gekletst enzo, was heel gezellig, maar ik moest al snel weer naar huis.

Rond half 5 kwam ik tijd en bedacht ik mij dat ik geen lunch had gehad vandaag. Even snel wat kleins gegeten, want we aten laat vandaag.

Daarna ging ik Alyssa even lastig vallen op haar kamer =), die er niet blijer op was geworden toen bleek dat de vriendin waar ze plannen mee had, andere plannen had gemaakt zonder even te bellen. De bitch. Maargoed ze moest natuurlijk wel weer ff vrolijk worden ;)

Dus voor een keer kwam het idee van mij om naar Tim Hortons te gaan. En ik heb zowaar tussen alle koffie iets gevonden wat ik erg lekker vind: een soort melk spul met hazelnootsmaak. En dan warm natuurlijk (A).
En er kwam een meneer vragen of we een gratis bijbel wilden. Wilde ik wel, dus nu heb ik een eigen bijbeltje =D. Dus die ga ik een keer lezen (A).

Daarna zijn we nog even naar de pita pit geweest (daar gaat Alyssa vaak met Cat heen om met het personeel te kletsen, meestal kopen ze verder niets hahah). Toen het te laat werd (morgen weer redelijk vroeg op), zijn we weer teruggelopen naar huis, en gaan slapen. -.-

  • 22 Oktober 2005 - 14:09

    Esther:

    hee waarom heb je er niet bijgeschreven wat je nou gekocht hebt?? willen we weten! alstublieft hahah
    nog uhh 18 dagen :) :P
    Kus Esther

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 59774

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: