Zaterdag 5 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zaterdag 5 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

06 November 2005 | Canada, Ottawa

Zaterdag 5 november

Wat gaat de tijd snel.. nog maar vijf dagen. Maar begin wel zin te krijgen om weer terug te gaan. Alyssa is er alleen niet zo blij mee zegt ze, hahah. Ik vind het ook wel jameer, maar das een goed teken toch? =)

Vanochtend had ik eigenlijk tot half tien willen slapen, maar om half negen wilde het slapen niet zo meer dus heb ik me maar aangekleed en ben ik naar beneden gegaan. Daar kon ik meteen aan de slag om te helpen de koelkast uit teruimen en uit te wassen met Alyssa's ouders, want er kwam een nieuwe koelkast.

En geloof me, dat was nodig. Hij hield de spullen nog wel koel ofzo, maar deze familie houdt van kaas, en daar was een klein bakje voor in de deur. Dus er ontstond een berg, wat opzich niet erg is. Nu was dat bakje niet goed meer aan de deur bevestigd, dus eens in de 3 keer dat je de koelkast opendeed, viel alle kaas naar benee...

De nieuwe en erg grote koelkast loste dat probleem op en dus kon ik tegen half twaalf mijn traditie, zaterdag ontbijten met wentelteefjes, voortzetten. Uiteraard kreeg Alyssa ook wat voorgeschoteld aangezien ze net wakker was geworden.

Ik was de hele dag extreem vrolijk, zonder aanwijsbare reden, maar heb verder weinig gedaan. Vooral gekletst met Alyssa en een Koreaanse film gekeken, die best raar was =).

's Avonds gingen we uit eten in een Italiaans restaurant, was heel lekker (ik had canelloni geprobeerd). En op de terugweg kwamen we langs een begraafplaats en toen zei Alyssa: 'the statue on that grave looks like Jesus who's blasting into space'... Dus de rest van de weg hebben we heel, heel hard gelachen =D.

Daarna nog wat geturnd in de kelder en lekker gaan slapen (A).

• 06 November 2005 - 13:19

Merel:

yes nog maar 5 dagen en dan ben je dr al weer!!! :D :D :D
    mja voor jou is het wel jammer natuurlijk... en alyssa, komt die ook meteen mee naar nederland of komt ze pas later??
    heel veel plzier nog je laatste paar dagen daar!!!
    xx merel