Zondag 6 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 6 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

06 November 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 6 november

Ik had eigenlijk afgesproken om te gaan fietsen met Catherine vandaag, maar het regende. Hard. De hele dag. Dus is het plan verschoven naar morgen, in de hoop op beter weer.

Dus heb ik vandaag een beetje rustig gedaan, kleren opgevouwen zodat ik ze ook echt kan inpakken, een spelletje gedaan met Nick en Malika, een vriendin van hem. En Alyssa's klas van frans had morgen een ontbijt met de klas dus ze moest iets frans maken en meenemen.

Maar ze wist niks dus ging ik ff denken wat een mens tegenkwam in een boulangerie. Meringues... Dus ik opperde het idee en dat werd ons plan. Dus we moesten eiwitten kloppen maar de mixer was kapot. Dus ik heb het fijn met de hand gedaan (en toen was ik moe). Maargoed, ze zijn wel gelukt =) en we hadden er cacao ingedaan, dus nu is het chocolaty goodness ;). We hebben er een geproefd en t was wel lekker =).

Verder nog wat geturnd in de kelder, wat bio gedaan (braaf he?) en fijn gaan slapen :)

• 07 November 2005 - 13:15

Merel Vd B.: