Zondag 6 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 6 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zondag 6 november

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

06 November 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 6 november

Ik had eigenlijk afgesproken om te gaan fietsen met Catherine vandaag, maar het regende. Hard. De hele dag. Dus is het plan verschoven naar morgen, in de hoop op beter weer.

Dus heb ik vandaag een beetje rustig gedaan, kleren opgevouwen zodat ik ze ook echt kan inpakken, een spelletje gedaan met Nick en Malika, een vriendin van hem. En Alyssa's klas van frans had morgen een ontbijt met de klas dus ze moest iets frans maken en meenemen.

Maar ze wist niks dus ging ik ff denken wat een mens tegenkwam in een boulangerie. Meringues... Dus ik opperde het idee en dat werd ons plan. Dus we moesten eiwitten kloppen maar de mixer was kapot. Dus ik heb het fijn met de hand gedaan (en toen was ik moe). Maargoed, ze zijn wel gelukt =) en we hadden er cacao ingedaan, dus nu is het chocolaty goodness ;). We hebben er een geproefd en t was wel lekker =).

Verder nog wat geturnd in de kelder, wat bio gedaan (braaf he?) en fijn gaan slapen :)

  • 07 November 2005 - 13:15

    Merel Vd B.:

    Meringues, zijn dat Madeleintjes? die zijn lekker :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 59743

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: