Maandag 7 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Maandag 7 november - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Maandag 7 november

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

08 November 2005 | Canada, Ottawa

Maandag 7 november

Het had gesneeuwd vannacht en toen ik naar de bus liep, kwamen er allemaal kerstliedjes in mn hoofd op. 'I'm walking... In a winter wonderland...' (A) hahah

Bij bio ging de stagaire iets vertellen over mitose. Ze is erg goed voor een stagaire, als in: staat relaxt voor de klas en kan leuk op het bord tekenen, isn't it awesome? ;). Toen moesten we in groepjes een poster gaan maken, ieder over een andere fase van de mitose. En opeens stond ik later onze poster te presenteren over de telofase. hoe het zover is gekomen weet ik niet, maar het ging niet slecht dus besloot ik dat ik nooit meer bang zou hoeven/moeten zijn voor presentaties.

Toen had ik rechten, wat saai was (morgen is er een proefwerk, dat ik niet ga terugkrijgen voor ik vertrek dus zei de lerares dat ik het maar voor de lol moest maken en niet leren) =), en pauze, waarin ik vrienden heb lastig gevallen of ze op de foto wilden (A). Mis er nog een paar, dus ga morgen verder =).

Toen had ik mn tussenuur, weer fijn wat bio gedaan (begint al lastiger te worden ;)) en bedacht hoe ik verder moet met inpakken... Dus nu is er een heus plan =P. En toen had ik anatomie, waar we weer een flinke aantekeing hadden en het proefwerk (97%) en de beoordeling van de presentatie kregen (94%). Leukleuk.

Na school ben ik met Catherine gaan fietsen. Wat eigenlijk niet zo'n ontzettend slim plan was aangezien het gister zo hard regende... Er was onder andere een hele grote plas, in het midden zou je tot je navel onder water staan. Dus fietsten we langs de randen. Maar ergens in het midden (water tot je knieen) kwmaen we beiden vast te zitten in planten enzo, en vielen we zeg maar om. Nat tot verder dan onze knieen. Maar het was wel heel erg grappig, ik hoop dat we geen van beiden er een koutje aan overhouden. En Catherine heeft een aantal foto's gemaakt, waaronder hele melige =D.

Toen ik thuis kwam heb ik dus maar even mijn schoenen en sokken uitgetrokken, en boven mn voeten gewassen en mn pyjamabroek aangedaan en dikke sokken en toen heb ik wat gegeten, waarna ik weer een beetje warm was. En toen dit verhaal gemaakt maar ik moet mn schoenen maar eens gaan uitwringen misschien, voor ik ze nog ns nat moet meenemen.. =S

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 59764

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: