Dinsdag 23 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Dinsdag 23 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Dinsdag 23 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

23 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Dinsdag 23 augustus

Ik zit net het verhaal over gisteren te typen, als ik even uit het raam kijk, richting vogelvoederbak die bij het balkon hangt. Maar er zit even geen vogel te eten, maar een eekhoorntje! Een lief klein schattig eekhoorntje (amper zo groot als mijn hand)... Gefascineerd staar ik naar buiten om naar het beestje te kijken, en te bedenken dat de natuur hier echt dichtbij is, totdat hij wordt weggejaagd door de vogels, die blijkbaar honger krijgen. Maar even later is het eekhoorntje weer terug =D

  • 25 Augustus 2005 - 11:58

    Carlijn:

    Hey Bente!
    Zo te zien heb je het heel erg leuk in Canada! mooi zo. Ik ben nu op de TUe ff mijn laptop aan het testes, dus ik dacht eens kijken of ik jou een berichtje kan versturen! Alvast suc6 op school daar, ik hoop dat het daar gezellig wordt. Misschien kun je nog eens enkele foto's van Canada op je site zetten als Alyssa een digi-camera of scanner heeft? is leuk!
    groetjes,
    Carlijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 201
Totaal aantal bezoekers 59881

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: