Dinsdag 23 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Dinsdag 23 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Dinsdag 23 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

23 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Dinsdag 23 augustus

Ik zit net het verhaal over gisteren te typen, als ik even uit het raam kijk, richting vogelvoederbak die bij het balkon hangt. Maar er zit even geen vogel te eten, maar een eekhoorntje! Een lief klein schattig eekhoorntje (amper zo groot als mijn hand)... Gefascineerd staar ik naar buiten om naar het beestje te kijken, en te bedenken dat de natuur hier echt dichtbij is, totdat hij wordt weggejaagd door de vogels, die blijkbaar honger krijgen. Maar even later is het eekhoorntje weer terug =D

• 25 Augustus 2005 - 11:58

Carlijn:

Hey Bente!
    Zo te zien heb je het heel erg leuk in Canada! mooi zo. Ik ben nu op de TUe ff mijn laptop aan het testes, dus ik dacht eens kijken of ik jou een berichtje kan versturen! Alvast suc6 op school daar, ik hoop dat het daar gezellig wordt. Misschien kun je nog eens enkele foto's van Canada op je site zetten als Alyssa een digi-camera of scanner heeft? is leuk!
    groetjes,
    Carlijn