Vrijdag 26 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

27 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Vrijdag 26 augustus

Overdag hebben we niet zoveel gedaan, we hebben vooral een kast uitgeruimd, uitgewassen en opnieuw ingedeeld. Dat was op zich best gezellig en we kregen er zelfs geld voor (je krijgt hier in huis altijd geld als je een klusje doet).

's Avonds werden we opgepikt door Nathalie om eerst bij de videotheek films te huren en die vervolgens bij haar thuis te gaan kijken. Eerst hebben we 'Practical Magic' gezien, een erg leuke film over een soort heksen. Daarna nog een film over een detective en cheerleaders, daar heb ik niet zo goed bij opgelet omdat ik super moe was. Maar het was wel heel gezellig =). rond half twee werden we weer thuis afgezet en ben ik meteen mijn bed ingegaan.

• 30 Augustus 2005 - 21:17

Nono:

geld voor klusjes?!
    ik wou dat dat bij thuis ook zo was, hoe relax :D