Vrijdag 26 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

27 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Vrijdag 26 augustus

Overdag hebben we niet zoveel gedaan, we hebben vooral een kast uitgeruimd, uitgewassen en opnieuw ingedeeld. Dat was op zich best gezellig en we kregen er zelfs geld voor (je krijgt hier in huis altijd geld als je een klusje doet).

's Avonds werden we opgepikt door Nathalie om eerst bij de videotheek films te huren en die vervolgens bij haar thuis te gaan kijken. Eerst hebben we 'Practical Magic' gezien, een erg leuke film over een soort heksen. Daarna nog een film over een detective en cheerleaders, daar heb ik niet zo goed bij opgelet omdat ik super moe was. Maar het was wel heel gezellig =). rond half twee werden we weer thuis afgezet en ben ik meteen mijn bed ingegaan.

  • 30 Augustus 2005 - 21:17

    Nono:

    geld voor klusjes?!
    ik wou dat dat bij thuis ook zo was, hoe relax :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 235
Totaal aantal bezoekers 59888

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: