Dinsdag 30 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

31 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Dinsdag 30 augustus

Overdag heb ik niet zoveel gedaan, gestofzuigd (stond op de klusjeslijst) en wentelteefjes gemaakt als lunch voor mij en Alyssa. Wat later in de middag kwam Nick, Alyssa's broertje thuis (Dit was dus de tweede keer dat ik hem zag).

Suzanne kwam niet thuis want ze ging voor haar werk een paar dagen weg. Daarom gingen we 's avonds naar een indiaas restaurant om daar te eten. Het eten was best pittig maar het was wel erg lekker. Voor, onder en na het eten was Nick ons de oren van het hoofd aan het praten (ik verstond niet alles want het ging allemaal veel te snel) en Alyssa zei alleen maar 'raad eens hoeveel dat mij niet boeit' en 'wow dit eten is heet' hahah.

Ik heb vandaag van mensen thuis enige informatie gekregen over de roosters in Nederland, dus ik weet nu in grote lijnen hoe het er ongeveer uitziet. Ik zou zo graag willen dat het online komt te staan, want dan weet ik de dingen tenminste zeker. Ondanks dat ik er hier niets aan heb ben ik er erg benieuwd naar...

  • 31 Augustus 2005 - 20:16

    Wietje:

    nee maar ff serieus studenten doen niks anders dan zuipen, en toch zijn het de mensen die studeren die verder komen dan ijverige mensen op het vmbo-t die het vermogen ervoor gewoon niet hebben 8)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 59875

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: