Dinsdag 30 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Dinsdag 30 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Dinsdag 30 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

31 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Dinsdag 30 augustus

Overdag heb ik niet zoveel gedaan, gestofzuigd (stond op de klusjeslijst) en wentelteefjes gemaakt als lunch voor mij en Alyssa. Wat later in de middag kwam Nick, Alyssa's broertje thuis (Dit was dus de tweede keer dat ik hem zag).

Suzanne kwam niet thuis want ze ging voor haar werk een paar dagen weg. Daarom gingen we 's avonds naar een indiaas restaurant om daar te eten. Het eten was best pittig maar het was wel erg lekker. Voor, onder en na het eten was Nick ons de oren van het hoofd aan het praten (ik verstond niet alles want het ging allemaal veel te snel) en Alyssa zei alleen maar 'raad eens hoeveel dat mij niet boeit' en 'wow dit eten is heet' hahah.

Ik heb vandaag van mensen thuis enige informatie gekregen over de roosters in Nederland, dus ik weet nu in grote lijnen hoe het er ongeveer uitziet. Ik zou zo graag willen dat het online komt te staan, want dan weet ik de dingen tenminste zeker. Ondanks dat ik er hier niets aan heb ben ik er erg benieuwd naar...

• 31 Augustus 2005 - 20:16

Wietje:

nee maar ff serieus studenten doen niks anders dan zuipen, en toch zijn het de mensen die studeren die verder komen dan ijverige mensen op het vmbo-t die het vermogen ervoor gewoon niet hebben 8)