Vrijdag 2 September - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Vrijdag 2 September - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Vrijdag 2 September

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

02 September 2005 | Canada, Ottawa

's Ochtends hebben we ingepakt en verder niet zoveel gedaan, omdat we vanmiddag vertrekken om het weekend in Toronto door te brengen, inclusief een bezoek aan Niagara Falls. Ik heb er heel veel zin in. (een paar dagen geen berichten dus, maar ik zal het goedmaken ;) )

Oh en Imke: Nogmaals gefeliciteerd ^-^ ik hoop dat je een leuke dag heb (gehad)!

  • 05 September 2005 - 17:16

    Liesbeth:

    Lieve Bente,
    Vanmiddag is je kaart aangekomen. Heel hartelijk dank. Wat is het daar prachtig. Enorm wijds, dat herinner ik me ook, al ben ik die kant niet uit geweest. Ik ben heel benieuwd hoe je de lessen gaat ervaren en of ze andere leermethoden hebben. Kun je het goed vinden met Alyssa? Verschillenjullie veel van elkaar, of hebben jullie juist dezelfde interessen. Hoe was het weekend. Je loopt zes of zeven uur achter bij ons. Is dat geen leuk idee? Ik ben zaterdag op Schiphol geweest om een zuster uit Uganda te ontmoeten die op doorris was naar Montreal. Ze had een visum van een dag zodat ze uit de transit mocht. Ze studeert daar, nu het laatste en derde jaar. Ik had haar daar naar toegestuurd, en het blijkt een goed idee te zijn geweest.
    Ik ben benieuwd naar een volgend bericht. Louise had me de website al geë-maild. Is dat zo goed geschreven?
    Liefs, van Liesbeth

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 60078

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: