Zaterdag 27 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zaterdag 27 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zaterdag 27 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

28 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Zaterdag 27 augustus

Ik ben vanmiddag met Catherine en Alyssa naar het winkelcentrum geweest. We hebben een aantal aparte outfits gepast, en Catherine heeft bij elke winkel waar we in gingen kijken haar c.v. ingeleverd omdat ze een baantje zoekt. We zijn ook nog even naar wall mart geweest, ze hebben daar echt vanalles en nog wat! Daar hebben we nog wat schoenen gepast ('tja, nu we er toch zijn..').

Ik heb in het winkelcentrum ook nog een verloopstekker gezocht, maar ik heb er nog geen gevonden, misschien de volgende keer. Catherine bleef 's avonds eten en daarna hebben we nog even met zijn drieen op Alyssa's kamer gezeten.

Daarna ging Alyssa met Catherine mee naar haar huis voor koffie, maar ik was zo moe dat ik liever thuis bleef, waar ik even lekker heb gedoucht en toen ben gaan slapen, want ik kon niet uitslapen de volgende ochtend...

• 30 Augustus 2005 - 21:15

Nono:

ook nog fotos van die aparte outfits? :D
    en heb je ook nog fotos vanuit canada, of alleen die van schiphol?, zijn wel leuk, maar schiphol heb ik al vaak genoeg gezien, en het vliegen bevalt me nie echt, dus volgende keer maar weer met de bus! :D, marja naar canada gaat dat moeilijk he :D