Maandag 29 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Maandag 29 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Maandag 29 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

30 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Maandag 29 augustus

Vandaag ben ik met Alyssa en Catherine de school gegaan om vakken te kiezen en een rooster te maken. Eerst vonden de 'guidence people', die het rooster moesten maken, dat ik het schoolhoofd moest ontmoeten, anders kon ik geen rooster krijgen.

Dus zat ik daar te wachten tot het schoolhoofd tijd had. Voor twee en een half uur... Toen heb ik anderhalve minuut met hem gesproken, waarna hij zei dat hij me wel weer terug zou brengen naar de guidence people om mijn rooster te regelen, want het was intussen al half 4 en om 4 uur zou het grootste deel van de school weer sluiten. Dus kwam ik terecht bij Mrs. Rantala die ging kijken in welke vakken ik geinteresseerd was en in welke klassen nog plaats was.

Ik wilde graag scheikunde (iedereen die mij goed kent weet dat ik van scheikunde houd hahah) maar dat kon niet worden ingeroosterd... spaans dan (klas 4 niveau)? Kon ook niet. Gelukkig bleef er op zich genoeg over. Mijn rooster komt op het volgende neer: elke ochtend begin ik met biologie (klas 5 niveau), dat in steeds wisselende volgorde wordt gevolgd door geschiedenis van Canada (klas 4 niveau), rechten (ja mam, echt waar, rechten) (klas 5) en anatomie (klas 6).

Elk vak duurt 1,5 uur en tussen het 2e en 3e vak zit de lunchpauze. Anatomie lijkt me erg leuk omdat ik interesse heb voor hoe het menselik lichaam in elkaar zit en omdat Nathalie en Catherine waarschijnlijk bij mij in die klas zitten =).

Ik kreeg er ook een pakketje met onformatie bij over de school en over de vakken, en braaf als ik ben zal ik dat maar eens even fijn door gaan lezen (A).

  • 30 Augustus 2005 - 02:03

    Alisa:

    Soooooo, what did you write about? I see my name there, and I'm all curious now lol.

  • 30 Augustus 2005 - 13:45

    Merel:

    geeen scheikunde?? arme meid, kom maar weer snel trug dan :P ik heb vandaag mn rooster hier gekregen enzow... niet bepaald relaxed :S allemaal achtsteuren en dat soort dinge.. haha... en tis vet warm weer hier (n graad of 26) en moesten we in de fagelstraat sporten enzow :S nja. en ik heb geen kam meer voor latijn!! jeej :D (heb van de ven). zeg ik hoop dat jij n beetje leuke leraren hebt enzo, en dat je het n beetje kunt volgen (a) ben benieuwd! oh en kun je misschien wat meer fotos op deze site zetten of gaat dat niet?? van de school, en het huis, en de tim hortons enzo haha :P de nieuwe lay-out is trouwns wel cool :D xx

  • 30 Augustus 2005 - 21:08

    Nono:

    bale dat je geen scheikunde of spaans hebt, marja zo te horen heb je nog genoeg andere leuke vakken :D
    veel plezier nog in canada!, ach da zal wel lukke denk ik ;)

  • 31 Augustus 2005 - 19:01

    Sasja:

    Hey!
    Je hebt rechten en anatomie gekozen :D! Wel jammer van scheikunde zeg!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 59758

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: