Woensdag 31 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Woensdag 31 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Woensdag 31 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

01 September 2005 | Canada, Ottawa

Woensdag 31 augustus

Vandaag ben ik met Alyssa naar 'science north' geweest, de grootste toeristische attractie van Sudbury, waar in feite nooit toeristen komen :). In science north kun je allemaal dingen zien met betrekking tot biologie, natuurkunde, techniek etc. erg leerzaam dus hahah. De dieren die ze hadden waren wel tof, er was bijv. een bever, een stekelvarken, schildpadden in allerlei soorten en maten etc.

Ik heb ook meteen twee andere vriendinnen van Alyssa ontmoet, Marie en Monica, zij werken namelijk in het museum. Dus werd ook dit tripje naar het museum (dat van zich zelf een beetje saai was, want gericht op iets jongere kinderen) nog erg gezellig.