Zaterdag 17 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zaterdag 17 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zaterdag 17 september

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

18 September 2005 | Canada, Ottawa

Zaterdag 17 september

Lekker uitgeslapen vandaag (tot 10 uur dan) en daarna zijn we naar de mall geweest, waar Alyssa een spijkerbroek heeft gekocht (jaja, en niet eens zwart ;) ) en een shirtje wat wel zwart was maar het is wel mooi. Ik had nog ergens een kinder surprise ei gekocht (het plaatje komt naar je toe Rigt, ik denk dat ik een redelijke winkans heb hahah) en cinnamon gum, wat ik in nederland wel eens gezien had maar nooit geprobeerd. Maar het smaakt echt heel goed!! Dus gedurende de dag zei ik op willekeurige momenten 'I like this gum' hahah.

's Avonds zijn we met Nathalie naar ruckers geweest, dat is een soort spelletjes hal, je kunt muntjes kopen (tokens), waarmee je spelletjes kunt doen: schietspelletje, race spelltjes, spelletjes waarbij je op verlichte knoppen moet meppen, air hockey en DDR. DDR was het leukste, het is een spel waarbij je op de maat van een door jou uitgekozen liedje op bepaalde pijlen moet stappen. Het is wel moeilijk maar heel leuk.

Met de spelletjes kun je tickets verzamelen, waarmee je een klein prijsje kunt krijgen. Het is allemaal troep natuurlijk maar wel leuk hahah.

Om tien uur waren we weer thuis en begonnen Alyssa en ik een beetje over muziek te praten, wat haar op het idee bracht om mij op haar fluit (dwarsfluit)te laten proberen te spelen. En warempel, na korte tijd kwam en zelfs geluid uit, na een paar keer proberen redelijk decent geluid hahah en nu kan ik een paar noten spelen. Ben helemaal trots uiteraard ;) :P