Zondag 18 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 18 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zondag 18 september

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

20 September 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 18 september

Vandaag ben ik gaan fietsen met Sara, een vriendin van school. Ze is ook een vriendin van Alyssa, maar ze lijken helemaal niet op elkaar. In fact, Sara lijkt wel wat op mij hahah (als in: houdt wel van sporten, water natuur etc.).

Af en toe stapten we ergens af om even te gaan ziten kletsen en een keer gingen we even een ijsbaan binnen om naar de ijshockey training van een broer van Sara te kijken. Had ik tenminste ook een keer ijshockey gezien... =)

Eenmaal weer thuis moest ik maar even wat huiswerk gaan doen... Onder andere informatie gezocht over malaria, ik ben er al een stuk wijzer over geworden, dus die opdracht gaat helemaal goedkomen =) alleen moet er ook een model van de parasiet gebouwd worden... Spannend.

Verder moesten we op internet een spel doen, waarbij je een canadese soldaat speelt ten tijde van WO1, aan het Brits/Duitse front. Heel leuk gemaakt en zeer leerzaam spel, moet je maar ns proberen: ga naar www.warmuseum.ca/cwm/overtop/index_e.html, lees de instructie en klik op 'begin your adventure'. Ik moest er dus vragen bij maken over het leven van die soldaten, maar ik ging steeds dood dus ik moest de hele tijd overnieuw beginnen... ach ja.

Daarna heb ik nog wat scheikunde gedaan voor thuis, tot ik het niet meer helemaal snapte, of kon/wilde snappen omdat ik moe werd... Dus toen ben ik fijn gaan slapen =D

  • 20 September 2005 - 17:37

    Merl:

    oh stuur maar n mailtje met je vragen ik snap het nog (h) hihihi :P

  • 20 September 2005 - 19:33

    Bente:

    tja, maar ben je ook bij par. 10.4?

  • 22 September 2005 - 20:46

    Sasja:

    Sara :P Zo heet ik in RLL (H)

    Kga het spel binnenkort ook wel keer proberen!

  • 22 September 2005 - 21:14

    Merel:

    ik heb het spel geprobeerd, maar ik ging dood toen ik iemand probeerde te helpen :O
    Maar 10.4, wow.. (ik zal maar niet zeggen waar ik ben)

  • 22 September 2005 - 21:58

    Bente:

    ja maar je moet bedenken: ik heb alleen dat boek bij me dus ben maar bij H10 begonnen (heb daarvoor al wel H12 par. 1-4 gedaan...)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 59880

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: