Woensdag 21 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Woensdag 21 september - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Woensdag 21 september

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

22 September 2005 | Canada, Ottawa

Woensdag 21 september

Vandaag weer een gewone schooldag als alle andere, maar ik was super moe toen ik thuiskwam... Gelukkig weinig huiswerk. Heb wel mijn anatomie toets teruggekregen, had 62/65 denk: ongeveer 9,5... was wel amusing hahah.

Ik denk dat ik meer tijd wil om wat stuff voor school thuis doen en wat meer rust is ook wel lekker denk ik, dus ik ga deze week even kijken of ik bijv. geschiedenis kan laten vallen, want we leren alleen nog maar over de eerste wereldoorlog, wat ik al uitgebreid gehad heb en het zou veel tijd schelen (1 en 1/4 uur per dag+huiswerk).

Af en toe heb ik een beetje genoeg van het engels dat altijd en overal gepraktiseerd moet worden, dus onder (tussen) het huiswerk maken kijk ik af en toe een oude aflevering van kopspijkers, erg leuk om terug te zien :).

's Avonds was het tijd om weer even Nederlands te oefenen met Alyssa, ze heeft een paar nieuwe zinnen en woorden geleerd, maar toen ze later zelf een zin probeerde te fabriceren, werden de woorden stoel en gang gelinkt tot 'stoelgang' (ze bedoelde op een stoel in de gang) en begon ik te lachen. Toen moest ik dus proberen uit te leggen wat er dan zo grappig was. Waarna zij ook begon te lachen en concludeerde dat Nederland en Nederlanders best vreemd waren. Jep, maar wel grappig...

• 23 September 2005 - 15:04

Esther:

Heey Bente!! :D
    Ik zie nieuwe foto's :D haha kei leuk!!
    xx Esther

• 23 September 2005 - 22:07

Irma:

Ha Benthe

Leuke site!
    Nog veel plezier en ik zie je wel weer over een paar weken!!

groetjes,

Irma

• 27 September 2005 - 23:24

Marlieke:

Hoi Bente!
    Gave site he, je moet onze site ook een keer checken!

Zie je @ the airport!!
    Byeee .X. Marlieke

• 27 September 2005 - 23:28

Bente:

Hee Marlieke,
    ik check jullie site regelmatig ;) nog veel plezier en tot over 6 weekjes!

• 28 September 2005 - 09:45

Marita Hendriks: