Zondag 9/Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 9/Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zondag 9/Maandag 10 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

11 Oktober 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 9/Maandag 10 oktober

Vandaag zijn we naar het ROM (royal ontario museum) geweest. Het kwam erop neer dat ik een heleboel opgezette beesten heb gezien: eland, wasbeer, zebra, panda etc. etc.

Ze hadden ook historische dingen, met (als schrale troost voor niet middenin Rome zitten zoals sommigen..) een goede Griekse en Romeinse afdeling. Beetje naar beelden gekeken en bedacht of ze hellenistisch waren enzo (jaa toegepaste kennis, hoera ;) ).

Voor het avondeten gingen we naar het griekse deel van Toronto, waar we in een van de vele restaurantjes hebben gegeten. Ze hadden hele goede tzatziki en de ober was heel grappig (je hoorde constant whoppaaaa! en dan flambeerde hij een gerecht enzo).

Ik heb 's nachts weinig geslapen, omdat Alyssa's moeder (wonder dat ik gister wel heb geslapen) harder snurkt dan ik dacht dat mogelijk was.

Dus de volgende ochtend, toen we teruggingen, was ik niet al te vrolijk maar ach. Er was dit keer maar 1,5 uur slechte muziek en ik heb een beetje anatomie kunnen leren enzo (dinsdag toets (A) ).