Zondag 9/Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Zondag 9/Maandag 10 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Zondag 9/Maandag 10 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

11 Oktober 2005 | Canada, Ottawa

Zondag 9/Maandag 10 oktober

Vandaag zijn we naar het ROM (royal ontario museum) geweest. Het kwam erop neer dat ik een heleboel opgezette beesten heb gezien: eland, wasbeer, zebra, panda etc. etc.

Ze hadden ook historische dingen, met (als schrale troost voor niet middenin Rome zitten zoals sommigen..) een goede Griekse en Romeinse afdeling. Beetje naar beelden gekeken en bedacht of ze hellenistisch waren enzo (jaa toegepaste kennis, hoera ;) ).

Voor het avondeten gingen we naar het griekse deel van Toronto, waar we in een van de vele restaurantjes hebben gegeten. Ze hadden hele goede tzatziki en de ober was heel grappig (je hoorde constant whoppaaaa! en dan flambeerde hij een gerecht enzo).

Ik heb 's nachts weinig geslapen, omdat Alyssa's moeder (wonder dat ik gister wel heb geslapen) harder snurkt dan ik dacht dat mogelijk was.

Dus de volgende ochtend, toen we teruggingen, was ik niet al te vrolijk maar ach. Er was dit keer maar 1,5 uur slechte muziek en ik heb een beetje anatomie kunnen leren enzo (dinsdag toets (A) ).

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ottawa

Uitwisseling Canada

Klas 5, middelbare school: 3 maandje Canada. Nice!

Recente Reisverslagen:

10 November 2005

Woensdag 9 november

08 November 2005

Maandag 7 november

06 November 2005

Zondag 6 november

06 November 2005

Zaterdag 5 november

04 November 2005

Vrijdag 4 november
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 320
Totaal aantal bezoekers 59775

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: