Donderdag 20 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Donderdag 20 oktober - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Donderdag 20 oktober

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

20 Oktober 2005 | Canada, Ottawa

Donderdag 20 oktober

Ik had een spare (tussenuur) in biologie, maar Mme Percello was in homeroom dus daar heb ik even mee gepraat over hoe het ging op school enzo. Hadden we niet meer gedaan sinds de eerste keer dat ik Lockerby binnenkwam.

Toen moest ik dus naar de caferatia, waar iedereen moet zitten tijdens een tussenuur. We hadden werk opgekregen van de biologie lerares dus iedereen zat die opgaven te maken. Tegen het einde van het uur ging het brandalarm (3e keer...) en moesten we dus naar buiten. En dat was koud, hoewel het vandaag niet meer gesneeuwd heeft.

Bij anatomie gingen we een film kijken, waarbij ik me de volgende aankondiging kon voorstellen: 'this program contains a lot of gross inflammatory tissue, drilling and sawing. Viewer discretion is advised'. Het was een opname van een knieoperatie waarbij iemand een prothese van vrijwel het hele gewricht kreeg. En ja, dan moeten de stukken er eerst uit natuurlijk.

Het was wel een erg interessante film ('o kijk! daar zit een spier die we vorige week moesten leren..') en ik had daarna nog gewoon honger. Gelukkig, want het was lunchpauze (A).

Verder was ik vroeg uit dus toen heb ik met Alsyssa en Catherine DDR gedaan (ben dr nog steeds vrij slecht in maar tis wel leuk), en daarna gingen zij naar een soort orkest dus ik nam de bus terug, maar op gegeven moment ging die een beetje de verkeerde kant op...
Dus toen stapte ik maar ff uit en heb ik de rest (halfuurtje) gelopen. ach ja een beetje beweging is niet zo erg =D.

• 20 Oktober 2005 - 21:49

Sasja:

Ik wou net enthousiast gaan zeggen dat jullie veel films kijken op school (of dat lijkt) maarre.. ze zijn dus niet altijd even prettig :P ?

• 21 Oktober 2005 - 00:20

Bente:

Bij rechten kijken we best veel film, en bij anatomie soms. ik vond de film zelf wel tof, maar waarschijnlijk was ie alleen aan anatomie leerlingen besteed hahah

• 21 Oktober 2005 - 10:44

Willemijn:

haaj bente!
    Ik ben een vriendin van Anne-lena, die ook in Canada zit nu. Echt super stoer joh! Leuk om allemaal te lezen wat je zoal doet daar in het verre westen!!
    Nog heeeell veel plezier + succes daar!!
    Groetjes uit het kleine, regenachtige Holland, van Willemijn