Donderdag 25 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Donderdag 25 augustus - Reisverslag uit Ottawa, Canada van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Donderdag 25 augustus

Door: Bente

Blijf op de hoogte en volg Bente

26 Augustus 2005 | Canada, Ottawa

Donderdag 25 augustus

Vandaag hadden we met een paar andere mensen afgesproken de middag en avond door te brengen op een strandje bij een meer in de buurt. Helaas konden we niet zwemmen, overal op het strand stonden waarschuwingsbordjes dat er te veel bacterien in het water zaten en dat je er dus niet in mocht. Iedereen die te dicht bij het water kwam, werd meteen teruggefloten, dat klonk wel grappig, ze waren een beetje panisch. We hebben op het gras een soort picknick gehouden (weer wat nieuwe mensen leren kennen) en later begon op een heuveltje verderop een wedstrijd tussen verschillende bandjes uit Sudbury en toen zijn we daar gaan kijken en luisteren.

Tegen achten was dit afgelopen en liepen we verder naar het centrum om de bus te nemen (ongeveer een uurtje wandelen). Onderweg hebben we bij wijze van avondeten een lekker broodje gehaald bij de Subway, die hebben ze hier bijna net zoveel als Tim Horton's. Nadat de bus ons weer naar New Sudbury had gebracht, zijn we met Catherine meegelopen naar haar huis.

Haar moeder nodigde ons uit om binnen te komen dus toen hebben we daar nog wat gepraat en we kregen wat druiven te eten. Tegen tienen zijn we weer terug naar huis gelopen, want eigenlijk hadden we al moeten zijn. Eenmaal thuis bleek dat Alyssa's ouders al sliepen, dus dat dat niet zo'n probleem was.

• 27 Augustus 2005 - 10:39

FCAvang:

Anita en ik zijn net terug van onze fietsvakantie met de caravan en hebben gisteren met je ouders gekaart. Karlijn was dit weekend terug van de introductie en ging meteen weer naar een eerstejaarsfeest in de Vereeniging. Ik hoorde van je vader dat je een site had geopend. Ik vind het leuk op deze manier iets van ons te laten weten. Ik heb je dagboek nog niet gelezen. Daar ga ik de tijd voor nemen.