Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem - Reisverslagen van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem - Reisverslagen van Bente Aalbers - WaarBenJij.nu

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

Mijn CF onderzoeksbezigheden krijgen een vervolg in Jerusalem. Onder begeleiding van prof. Wilschanski mag ik voor 3 maanden aan de slag. In de weekends zal er tijd zijn om rond te kijken op deze bijzondere plek. Met name van dat laatste, maar wellicht ook over de onderzoeksbelevenissen zal ik af en toe een update posten (en mijn best doen voor plaatjes). Dus voor wie interesse heeft: lees hier over onderzoek, over het midden-oosten, over van huis zijn, over onverwachte ontmoetingen, en andere avonturen in en om Jerusalem.

Recente Reisverslagen:

10 Januari 2013

Let's finish in chaos

05 Januari 2013

Afscheid nemen bestaat niet ;)

30 December 2012

De balans opmaken

25 December 2012

Kerstmis

18 December 2012

Consultje Israeli-style
Bente

Zingend onderzoekend levenslievend geneeskundestudentje. Of ohnee, semi-arts ;) Ik hou van nieuwe dingen ontdekken en dar hoort af en toe op reis gaan bij =)

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 59745

Voorgaande reizen:

07 Oktober 2012 - 12 Januari 2013

Onderzoeksstage Hadassah MC, Jerusalem

17 Augustus 2005 - 11 November 2005

Uitwisseling Canada

Landen bezocht: